THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 20 januari 2009

Jag skrattar, Sebbe skäms...

Dagen igår var helt perfekt för Sebbe, kunde inte bli bättre i princip!
När vi kom hem från stan så skulle han direkt iväg till gymmet o träna, han tog bilen iom att han var lite sen. Körde först upp till grannen för att hämta han.
När han står o plingar på dörren så ser han hur bilen börjar rulla ner mot den andra grannens hus. Bilen drar ner hela brevlådan o är nära på att köra in i deras garage, vilket den som tur var inte gjorde. Grannen kommer ut o säger att det inte är någon fara, han ska ändå byta ut den snart.. Sebbe höll på att skämas ihjäl, han ringde mej o jag tyckte med att det var lite pinsamt. Vi är ju trotsallt nyinflyttade o känner inte grannarna..

Nu sitter jag vid datorn o kollade ut genom fönstret då jag ser när grannen kommer ut med sin postlåda under armen o ställer den på vägen för att kunna få sin post i den, posten brukar komma mellan 12-13. Hahahaha, sen när posten kommit tar han väl med sej sin kära postlåda in igen.. Jag höll på att skratta ihjäl mej. Hahahaha.....

1 kommentarer:

starsailor sa...

Hahahahahahahahha