THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 4 oktober 2009

I morgon börjar allvaret för oss alla tre!!!

Jag: jobb, vilket jag redan vart på en hel månad. Känns helt sjukt hur snabbt tiden går. snart pension...
Sebbe: Jobb... efter pappaledigheten.. Tycker att det känns skiiiiit tråkigt att han ska börja jobba igen, dels för att elias nu måste gå på dagis vilket jag igentligen inte vill. Men han kommer att ha det jätte roligt där. Sen börjar de här månaderna med sthlm igen... VILL INTE. Känns jätte jobbigt.....
Elias: första riktiga dagen på dagis. Inskolningen har gått jätte bra. Han blev ledsen de 2 sista dagarna sebbe lämnat han själv men annar har allt rullat på som det ska. Antagligen gråter han för att han kommit på att såhär ska det vara. Jag kommer inte att få se mamma o pappa hela dagarna längre.. Vill inte att det ska bli måndag morgon. Kommer faan gråta ihjäl mej efter jag lämnat han om han blir ledsen... Usch usch..

Nähä, parlamentet o mys i soffan innan sängen kallar.. Åt nyss hemmagjord pizza o fasen vad den blev god....

0 kommentarer: